Mitt livs bästa födelsedag.

Blev överraskad med sång och tårta av världens finaste föräldrar klockan 7 på morgonen. De hade åkt 50 mil kvällen innan enbart för att kunna sjunga för mig på morgonen. Gjorde mig så sjukt glad. Jobbade fyra timmar. Gick på skattjakt i Täby centrum anordnad av Anna. Åt middag och förfestade med riktigt bra vänner. Är så sjukt glad att jag har dessa personer i mitt liv och att börja jobba på McDonalds är ett av de bästa besluten jag har tagit i mitt liv. Drog vidare in till stan och mötte upp ännu mer fina vänner. Dansade dansade dansade tills fötterna gjorde ont, dansgolvet tömdes, huvudet snurrade och klockan slog 5. Missade sista nattbussen hem. Väntade på att tågen skulle börja gå. Somnade sedan i en fåtölj efter att ha ätit frukost på McDonalds klockan 7. Ramlade euforisk och ett helt år äldre ner i sängen klockan halv nio en fågelkvittrande söndagsmorgon. 





 
 
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback