2013 - 2014

Skiter i årsresumén och säger bara att 2013 har varit det år som hittills i mitt liv varit mest likt en berg- och dalbana. Väldigt upp och väldigt ner och ofta till och med samtidigt. Det har varit ett psykiskt påfrestande år, man blir verkligen mentalt utmattad av att vara euforisk och ledsen samtidigt HELA TIDEN. Men nu vänder jag blad och hoppas på ett riktigt äventyrligt och vågat år. Jag ska leva, det är det enda jag tänker lova mig själv. Livet.

Hade i alla fall en RIKTIGT RIKTIGT bra nyårsafton hemma hos Vanja med fint sällskap. De hade fixat allting så himla bra och det var faktiskt riktigt skönt att fira med vänner man faktiskt känner och inte bara massa random folk på en hemmafest någonstans. Tolvslaget var jättebra med champagne, tomtebloss och raketer i Vaxholms hamn. Är väldigt nöjd.

Så, efter ett bra avslut på allt det där som redan hänt kör vi väl då, 2014,
och allt det där som kommer att hända. 


(stal bilden från Vanja)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback