Kort arbetsdag!

Hann vara på jobbet en timme innan Simon kom in från sin avdelning och medelande att de höll på att dela ut lussekatter. Då jag är så allergisk mot saffran att jag inte ens kan vara i samma rum som det blev det ett samtal med chéfen och en tidig hemgång. Blir lite irriterad på det här faktiskt, för har till och med sagt till att jag är så allergisk så de ska veta om det! Men men, fick ju gå hem 11 istället för 19, vilket i och för sig var trevligt.
 
Får se vad jag ska spendera dessa nyvunna timmar med, blir kanske läsa läsa läsa och evetuellt ett litet träningspass, känner mig dock lite sådär i kroppen så får se hur hårt det blir i så fall! :)
 
Lite bilder på vad som hänt sen jag skrev sist:
 
Hängde lite med storebror medan han jobbade, man måste ju passa på när han är i de här delarna av Sverige och jobbar!
 
Var och såg The Hobbit på bio med Simon, pappa och mamma. :)
 
Chillat i träningskläder och haft träningsvärk konstant.
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback