Julkänslan är på topp!

Har varit hemma från jobbet med feber i några dagar, men nu börjar det kännas lite bättre så tänkte försöka jobba imorgon! 

Har jobbat på det där med julkänslan i lägenheten också, hängt upp en julslinga och en julkula i vardagsrummet, ställt en tomte i sovrumsfönstret och hängt upp lite julkulor i köket. Imorgonkväll ska jag och Simon dessutom klä granen! :D

Har bara en julklapp kvar också, så känner att julen verkligen är påväg nu! 

Eftersom jag mår bättre ikväll så fick jag för mig att göra lite julgodis. Har aldrig gjort julgodis själv förut så var riktigt nervös, men det blev faktiskt riktigt bra! :D Lyckades till och med göra knäck på första försöket :D

Så nu smygäter jag lite julgodis (som vi egentligen ska ha när vi klär granen imorgon) och tittar på Ensam Hemma för att verkligen kicka igång julkänslan! :D 


 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback