"I need more dreams, and less life."

Är det värt att inte ha något socialt liv och jobba sig själv in i väggen i något år för att ha råd att drömma större än mat och tak över huvudet? Är så kluven över livet när man lever en månad i taget och liksom inte hinner inse att det helt plötsligt är oktober?

Livet springer förbi mig medan jag jobbar med feber, tappar rösten efter att ha skrikit inombords i dagar och utökar min boksamling mer än jag borde för att dessa artificiella världar känns mer verkliga än min egen värld av ständiga uppfyllningslistor. Men det kanske är värt det i längden, för att som sagt kunna drömma större än mat och tak över huvudet? För att kunna leva mer än en månad i taget.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Om du ledsnar kan du komma till Falun en stund. Vi har ett extra rum, utan säng dock.. men det går väl att fixa :) Ps. Det finns McD här också..

2013-10-04 @ 10:23:07

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback