...

Jag fortsätter jobba mer än jag lever och idag blev jag akut inskjutsad till stan för att de behövde personal på McDonalds på Götgatan. Igår somnade jag en kvart efter att jag kommit hem från jobbet och vaknade sedan tio minuter innan väckarklockan halv fem imorse efter 11 timmars sömn. Känner mig lite som alla andra ser på höstvädret och tänker mig att det nog varit bättre om jag faktiskt haft tid att njuta av det gråa regnet och de färgglada träden. Överväger att försöka boka tid för tatuering nummer två innan året är slut och fortsätter sakta men säkert med att försöka komma ur denna känsla av att jag bara vill vara var som helst utom där jag är. Det går sådär. Jag återkommer om jag lyckas.

Mitt i min gråa vardag påväg hem från jobbet stod dock denna och skrek efter lite uppmärksamhet,
det var fint.


 

Kommentarer
Postat av: mamma

jättevacker !!!!!

2013-10-15 @ 17:49:08

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback