G-prov och kameler

Kom precis hem från skolan. Lyckan som uppstår när läraren rättar ens G-prov (medan man står där!? panik) och säger "Perfekt! Som ett facit!" :) Kändes bra. Var förbi min svenskalärare och kollade av hur jag ligger till i kursen och så efter nationella proven också. Fick slutbetyget MVG bekräftat så ännu en sak som känns bra!
 
Nu ska jag skriva klart min vg/mvg tenta om hinduismen och sen bege mig till jobbet. Studenten närmar sig med stormsteg och jag har snart bara en uppgift kvar att göra! 

Förövrigt har vi kameler på våran skola just nu.
 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

BRA jobbat!!!

2013-05-17 @ 14:20:15
Postat av: mamma

vi vart ju erbjuden en massa kameler för dig i egypten det verkar som dom skickat förskott på betalningen kram

2013-05-17 @ 14:50:48

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback