En liten promenad.

Alla säger att det är som terapi att gå ut och springa. Har aldrig fattat det, har fullt upp med att försöka andas när jag är ute och springer. Men att promenera planlöst, det är fan bättre än terapi.
 
Kom hem från jobbet och hade alldeles för mycket att tänka på. Kändes som om det bara var KAOS i hela mitt huvud. Framtiden, plugget, studenten, vänner, jobbet, livet, ekonomi, mat, känslor, böcker osv osv osv. Snurr snurr, runt runt. Så jag tog vara på det fina vädret och tänkte att jag skulle gå ut och gå en liten promenad. Well, promenaden blev väldigt mycket längre än jag tänkt mig. Men så värt det. 
 
 
Som sagt, längre än jag hade tänkt mig. Men såhär en mil senare känns allting mycket bättre.

Promenaden i bilder:
 
 
 
 

 
 

Efter att jag insett att jag inte hade en aning om var jag var och efter att sen ha försökt komma fram till det i 20 minuter var den här skylten väldigt skön att se.
 
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback