En så extremt fin vän <3

När jag vaknade imorse låg Vanja och sov i min soffa. Hon var på studentskiva igår så då passade hon på att använda sin nyckel hit och övernatta på soffan eftersom det typ inte går att ta sig hem till henne mitt i natten. Jag vaknade i alla fall på halvdåligt humör och ville mest sitta kvar i sängen hela dagen men Vanja fick mig att gå iväg till skolan och Matte C. (tack!) Ska jag vara ärlig hade hela den här dagen varit totalt värdelös om det inte var för El Banjo. Blev genast på mycket bättre humör när hon låg och sov i min soffa och sen under mattelektionen när jag smsade "jag vill gå hem" skickade hon uppmuntrande sms resten av lektionen :) 

Och med uppmuntrande sms menar jag typ den här bilden:

 
Sen efter skolan gick jag iväg till Täby centrum och tog tag i livet (handlade och sånt kul) och sen när jag kom hem möttes jag av denna:



Och så hade Vanja diskat, städat och postat mitt brev. Detta var precis vad jag behövde idag! <3

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback