Bästa dagen på riktigt länge.

Älskar att vara ledig från jobbet när solen skiner. Älskar att spendera dagarna i skärgården. Älskar att den bästa sömnen jag fått på veckor var på en handduk till ljudet av vattenskvalp bredvid en fin vän som vänder blad i sin bok. Älskar att ha en vän som jag kan umgås med utan att behöva prata prata prata. Älskar att denna vän lyssnar intresserat när jag pratar om boyband-artister i timmar. Älskar att denna vän är precis likadan. Älskar att denna vän förstår mig bättre än jag gör. Älskar att hon även är den enda som jag kan berätta hur ledsen jag egentligen är för och veta att vi inte behöver prata mer om det om jag inte vill. Älskar att vi istället diskuterar skärgårdsöar och äter pannkakor.

Älskar livet, när det är precis såhär, på en klippa i skärgården med världens bästa Vanja Augustsson. 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vanja

<3

2013-07-27 @ 10:03:20
URL: http://regnarbort.blogg.se

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback