Vill mest bara, le.

Har inte uppdaterat på ett tag. För har helt enkelt inte känt för det.
Så vad har jag roat mig med sen sist? 

Har haft feber och känt mig som att jag blivit överkörd av en ångvält. Har läst två böcker. Har velat träna men inte kunnat på grund av sjukdom. Har blivit frisk. Varit i skolan. Druckit drinkar. Varit på bio. Och bara varit allmänt lycklig.
 
Trots att jag har varit sängliggande med feber och mått allmänt skitdåligt så är jag så sjukt glad nu för tiden. Älskar det. Kommer på mig själv med att sitta och le för mig själv och känner bara att nej vet ni vad. Jag är så nöjd med mitt liv.
 
Även om jag fortfarande har ångest över vad som kommer efter studenten osv osv. så känner jag ändå att jag bara vill njuta av den här sista tiden och ta vara på den så bra jag kan. 

Försökte hitta en bild där jag faktiskt ler ordentligt, men då jag verkligen inte kan le så tänderna syns på bilder får ni istället en bild som visar ungefär hur det brukar sluta när jag ska le ordentligt och lessnar på att försöka:


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi är så snygga när vi är lite...slitna! :) Saknar dig! Var ju bajslänge sen vi träffades nu...

2013-01-27 @ 20:24:16

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback