Träningsutrustning

Sitter just nu och kikar lite på träningsgrejer på internet. Lite träningskläder, ett par nya hantlar (Skulle vilja ha ett par emellan mina 0.5kg och mina 3kg) och typ yoga/pilates mattor. 
 
Var ju inne på att köpa en träningsmatta förut en gång men sen blev det inte av för att jag började göra all min styrketräning på gymmet. Men nu gör jag faktiskt majoriteten av min styrketräning hemma eftersom jag har kommit fram till att mitt mål inte egentligen är att bygga jättemycket muskler (självklart vill jag bygga muskler också, men huvudmålet med min träning är just nu att bränna fett). Så därför fokuserar jag på konditionsträning på gymmet (då jag tycker det är totalt värdelöst och skittråkigt utomhus) och kör styrka hemma då det inte längre krävs jättetunga vikter och sånt för att klara av mina styrkepass. Så nu har jag insett att jag nog behöver införskaffa en träningsmatta för det är faktiskt riktigt hemskt att ligga direkt på golvet - speciellt om man har brutit svanskotan två gånger och är väldigt känslig just där.
 
Lutar just nu mot att det blir en tur till rusta någon dag för att införskaffa lite nya grejer :) Men vi får se när det blir av! 


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback