So here we go again!

Idag är det den 1 januari 2013 vilket innebär att det är dags att se tillbaka på året som varit. Jag tänkte (precis som alla andra) slänga in en årsresume i bilder. Det är alltid roligt när man kollar igenom bilder/blogginlägg för att se vad man faktiskt har gjort under året. 2012 var ett lite blandat år för mig. Början av året var lite jobbig men bortsett från det har 2012 varit ett riktigt bra år! :) Tagga 2013 och alla förändringar som väntar!

(ber om ursäkt för att det här inlägget kommer att bli jättelångt)

 
Jag och Vanja fyllde 18 och firade detta med att dricka öl på skoltoaletten och med utgång i Stockholm.


Jag blev överraskad med en överraskningsfest på min födelsedag <3


Jag fick höra att Vanjas lillebror tyckte att jag var cool.


Hade en grym alla hjärtans dag med Vanja.


Jag tatuerade mig.


Vanja, Elsa och jag var på tv-inspelningen av Skavlan.


Rikard, jag och Vanja var på studentskiva utklädda till emo/fjortis/nörd.


Jag och Vanja var på ännu en studentskiva utklädda till miljörättsaktivister.


Kajsa fyllde 18, vilket såklart firades med utgång! :)


Jag och Vanja var på Magnus Betnér på China teatern (bästa 18-års presenten!)


Jag och Emelie var på Markus Krunegård på Södra teatern.


Det var 100 år sedan Titanic sjönk.


Jag och Cilla var på Hot Chelle Rae på Kulturhuset. <3


Jag blev sorterad i Hufflepuff på Pottermore.

 
Min klass vann skolans resestipendium och åkte till London. Där vi bland annat spelade frisbee-brännboll i Hyde Park.


Jag och Vanja spenderade soliga dagar i Kungsträdgården och dess Körsbärsblommande träd.


Jag och Cilla spenderade många soliga dagar i Humlegården.


Jag kämpade med att ta igen alldeles för mycket skolarbete jag hamnat efter med.


Jag ramlade nerför Kajsas trappa och fick ett sjukt stort blåmärke på låret. Bilden gör det inte rättvisa.

 
Jag färgade håret brunt.


Jag lärde mig att lösa min 4x4x4 och tolvsidiga rubiks kub.


Spenderade soliga dagar i Täby centrum med fina vänner.


Gick ut tvåan med helt okej betyg trots extrem frånvaro (pga. depressionen jag gick igenom) 


Firade att det blivit sommarlov på Ängsan.


Läste "The night circus" som kom att bli min nya favoritbok.


Var på Skansen med Jennifer.


Var på Björnfesten med fint sällskap :) 


Spenderade sedan Härdalsyran med lika fint sällskap :)


Spenderade de flesta av sommarkvällarna med Anna <3

Grillade i Batteriparken med Kajsa, Vanja och Elsa :)


 
Var på Kent på Sjöhistoriska museét med Vanja, Elsa, Felicia och Kajsa :)


Tog mitt livs hittills bästa beslut och tog tag i det där med att gå ner i vikt på riktigt genom träning och bättre kost.


Började skriva för skoltidningen. TRYCK HÄR


Beställde min studentmössa (AHH DET ÄR INTE LÅNGT KVAR NU!)


Fick finfrämmande i Stockholm och firade att Anna blivit myndig med utgång.


Firade Cillas 18 årsdag! :)

 
Åkte till Prag med Kajsa, Vanja och Cilla. Där jag bland annat åt den godaste tårtan jag någonsin ätit.


Hade en riktigt bra jul hemma i Sveg med familjen <3






 
 

Kommentarer
Postat av: Vanja

Men att jag kom och hälsade på i Sveg då? :( ;)

2013-01-03 @ 13:38:03

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback