Hej hej

Ursäkta att jag inte har bloggat jättemycket såhär över jul och nyår.
 
För det första har jag inte världens bästa internet, eller ja, jag har ju internet, men inget trådlöst och min nätverkskabel är trasig så man måste hålla i den för att den inte ska åka ur (har tejpat fast den i datorn nu liksom....) 
För det andra har jag inte haft någon lust att sitta vid datorn i största allmänhet, istället har jag läst läst läst. Innan jul var jag tvungen att läsa en bok för skolan och sen fick jag massa böcker i julklapp som jag inte har kunnat slita mig ifrån :) Har börjat läsa en serie skriven av Scott Westerfeld (fick alla böckerna i julklapp - som jag hade önskat mig - av mamma och pappa <3) och kan verkligen inte sluta läsa. Började på andra boken igårkväll och har snart läst ut den.. så ja, ni förstår ju.
Och för det tredje har jag helt enkelt unnat mig några dagar då man bara kan njuta av livet och fina människor utan att känna att man måste skriva om det hela tiden överallt (har knappt twittrat något heller) 
 
Men på lördag åker jag tillbaka till Täby och då kommer det antagligen bli som vanligt igen. :) 

Men tills dess vet ni i alla fall var ni har mig; ihopkurad under täcket med ögoninflammation och en riktigt bra bok. :) 


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback