Oscars 2013

Så har Oscarsgalan varit. Har suttit bänkad sen 23 då röda mattan började och känner mig helt varm och glad inombords. Klockan är nu 6 på morgonen och jag är trööööööt men lätt värt att vara vaken för. Älskar sånt här. 

Några av de jag ville skulle vinna vann inte, det var synd (även om jag faktiskt inte trodde att de skulle vinna, ville bara det, men de som vann förtjänade det!) Men älskar hur chockad Jennifer Lawrence såg ut när de sa hennes namn! :) 

Här är de jag tyckte var bäst klädda också. :)

Amanda Seyfried


Reese Witherspoon


Amy Adams


Samantha Barks


Jennifer Aniston


Eddie Redmayne (ÄLSKAR hans skor)
 
 
Nu ska jag gå och lägga mig! 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback