Om jag kunde beskriva sömn för dig.

Har nu kommit hem till mina föräldrar i Sveg! :) spenderade kvällen med att kolla på tv med dem och har även fått mitt projektarbete nu. Vilket innebär att jag är helt klar med själva produkten och äger alltså nu en bok med mitt namn på. Det känns helt sjukt att se mitt namn på en riktig bok även om den inte är "riktig" på så sätt att den blivit publicerad eller finns för försäljning. Att gå in i en bokaffär och se mitt namn på en bok i en av hyllorna är min absolut högsta dröm och just därför känns det som sagt helt sjukt att hålla en bok med mitt namn på i handen. :)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

JAG har läst DEN!!!:-)

2013-02-28 @ 10:26:09

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback