"idag vet jag var jag har handduken"

Shit vad produktiv jag har varit idag känns det som. Var uppe rätt länge och pluggade igår. Sen var jag uppe tidigt och var på skolan i tid till första lektionen. Skrev prov på andra lektionen (som kändes jättelätt - är nästan irriterad för hade så överpluggat till det här provet) och satt sen kvar i skolan ensam och pluggade i en och en halv timme. (käkade middag under tiden) Sen åkte jag och jobbade i fyra timmar. Kom hem vid halv elva och käkade lite, sen satte jag mig och pluggade till tolv och sen har jag läst till nu. Och nu ska jag sova för ska upp 07.30 imorgon. Känns som sagt verkligen som att jag varit sjukt produktiv idag, det enda som saknades var ett träningspass men det hade jag nog inte hunnit så tar det imorgon istället ;)

Har förövrigt börjat läsa "Liftarens guide till galaxen" nu (fick dem av Tomas i julklapp! :D) och de är SÅ JÄVLA BRA! började igår och har snart läst ut första boken! :)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback