It's only the rest of your life.

Hej hej hej, har inte haft tid att blogga de senaste dagarna. Har haft fullt upp med jobb, plugg och livet i största allmänhet. 


Mår så sjukt bra nu för tiden i alla fall. Älskar att faktiskt ha saker att göra hela tiden och i och med att jag nu har ett jobb så har en så extremt stor vikt försvunnit från mig. Vet inte om jag skrivit det här och så, (vet att jag inte pratat jättemycket om det i alla fall) men har haft sån sjuk ångest över att jag inte haft något jobb förut. Det blev sån ångest att det gick så långt att jag började må fysiskt dåligt av det. Kunde inte sova (lyckades typ få ihop 4 timmar på en bra natt), mådde allmänt skitdåligt (huvudvärk, stress, magont, illamående) och kunde inte fokusera på någonting. Så att jag har ett jobb nu känns verkligen jättebra och allt det där har sakta men säkert återgått till normalt igen. :) 

Känns verkligen att det inte är långt kvar till studenten nu också, jag har alltid älskat skolan men är så sjukt skoltrött just nu så det ska bli så skönt att bara få bli klar med det. Vet inte om jag kommer studera vidare sen någon gång, tänker ta det lite som det kommer men som det ser ut nu tror jag inte att jag skulle tjäna på att studera direkt efter gymnasiet. (plus att det inte ingår i min plan just nu) 

Även om framtiden fortfarande är sjukt osäker och det känns som att jag just nu står inför livsavgörande beslut så känns det nu i alla fall som att allting kommer att lösa sig på ett eller annat sätt och i största allmänhet är livet helt fantastiskt nu. :) 


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback