Do you look into the mirror to remind yourself you're there?

Hade en riktigt konstig kväll igår, kände mig bara allmänt, fel. Vet inte, var bara allmänt konstigt och jag låg mest och grät i sängen. Men ibland behöver man väl sånna kvällar också antar jag. När man går omkring med halvångest över framtiden och är allmänt stressad över allt allt allt hela tiden blir det kanske lite för mycket ibland. Kanske är bra att låta det rinna över då så man får ut det också. Annars lär man väl spricka tillslut. 

Känner mig fortfarande lite konstig och allmänt ostabil idag så kanske spenderar resten av kvällen med att gråta också. Vet ej. Får se. Hur som helst ska jag i alla fall sätta mig och plugga inför veckans två prov nu. Så man hinner med det också! :) 





Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback