Tänkte bara säga att jag lever.

Har alldeles för mycket att göra och alldeles för lite tid. Kaospluggveckan pågick till i tisdagseftermiddag. Sen dess har jag spenderat kvällarna helt utslagen i soffan. Försökt ta igen livet och sömn och så vidare. I helgen var mina föräldrar här också <3 och i söndags var det studentskiva för hela slanten som gällde. Middag med fint sällskap, fest med fint sällskap, fyllekäk med fint sällskap. Hela kvällen var bara jättebra och jag blev "klassens soundtrack" med motiveringen "Varje film behöver ett soundtrack. Det sätter stämningen och utan ett blir det väldigt tyst. Likt soundtracket i Star Wars gör du halva filmen och är du på bra humör smittar det snabbt till hela klassen. Du är för oss, Lina, klassens soundtrack.", det var fint.
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback