Livet och sådär

Har helt sjukt ont i ryggen vilket gör att jag inte kan ligga ner på ett vettigt sätt så kan alltså inte riktigt sova just nu. Så istället sitter jag vaken och filosoferar. Det känns som att det är så mycket saker som händer samtidigt just nu, det mesta är väl bara i mitt huvud egentligen men men. Så mycket saker man måste tänka på. Speciellt när man konstaterat att det är ca 50 dagar till studenten och sen är det liksom tänkt att jag ska vara vuxen. Vet inte om jag är redo för det än.
 
Säga vad man vill om att jobba på McDonalds också, men jag tycker faktiskt att det är roligt! Jag har ju bara jobbat en vecka så kanske ändrar mig om ett tag, det vet man ju inte. Men just nu är det roligt i alla fall! Sån stor skillnad från att vara telefonförsäljare för 1. Folk skriker inte att man bokstavligen ska dra åt helvete. 2. Man sitter inte och stirrar på klockan oavbrutet så tiden går så mycket snabbare. 3. Man får faktiskt träffa människor. 4. Man sitter inte framför en dator i fyra timmar 5. Man behöver inte lura människor och 6. På grund av detta är det faktiskt kul att gå till jobbet. 
 
Känner mig så klar med skolan just nu, på alla sätt, vill bara bli vuxen samtidigt som jag är livrädd för vad det innebär. Men det är väl det här som är att bli vuxen antar jag. Att lära sig att klara sig själv. Även om det är läskigt. 
 
Igår var en jättebra dag i alla fall. Jobbade till 16 sen åkte jag in till stan och impulsgick på bio (Oz - the great and powerful. JÄTTEBRA!!!) med Tomas, Ida och Idas kusiner. Sen impulsgick jag och Cilla på fest och det var riktigt roligt! :) Ramlade i säng vid halv sex imorse så sov typ bort hela den här dagen. Hehe
 
Ska försöka mig på att sova igen nu, funkar inte det filosoferar jag väl vidare. God natt och sådär.
 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jag Älskar dig och alla din filosoferingar

2013-04-08 @ 11:21:56

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback