En perfekt dag!

Har haft en helt underbar dag! Efter en riktigt bra start på dagen gick jag till skolan där det enda vi gjorde var att kolla på film. Fick tillbaka första utkastet av projektarbetsrapporten med betyget MVG och påminde mig själv om att jag även fått tillbaka hemtentan på kristendomen med betyget MVG den här veckan.

Efter skolan åkte jag, Vanja, Cilla och Kajsa ut till Vaxholm där vi köpte pizza och gick och satte oss på en brygga i solen där vi satt och pratade och skrattade tills solen gått ner och fiskmåsarna började bli lite för intresserade av våra matrester. Kom precis hem och nu ska jag läsa lite och sen gå och lägga mig för att vara utvilad till nationella provet i svenska imorgon! Det här har i alla fall varit en perfekt dag!

(har stulit bilden på mig och Kajsa i solen av Vanja, hoppas det var okej)

 


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback