49 dagar till studenten, you can do it!

Hej hej, idag har jag liksom inte haft tid att vara social med någon annat än i utbildningssyfte.
För imorgon har vi deadline på första utkastet av projektarbetsrapporten och vi ska även "vara klara för feedback" på våra konfliktsanalyser som ska in på fredag. På fredag är det även redovisning om 1700 och 1800-talets kultur och idéhistoria. Sen är det matteprov på måndag och inlämning av en skrivuppgift på klassikerna vi har läst i engelskan på tisdag. Och sen så är det även det muntliga nationella provet på tisdag. Så jag har en hel del att göra i skolväg just nu. Jobbar dessutom fredag/lördag och på lördag kommer mina föräldrar hit och sen på söndag har vi våran studentskiva. Så ja, har helt enkelt pluggat HELA dagen idag. 
 
Började väl någon gång vid 10-11 och har suttit till nu (med avbrott för mat och en tripp till Hemköp) och skrivit. Är klar med min projektarbetsrapport nu i alla fall och har skrivit halva konfliktsanalysen. Överväger om jag ska skriva klart den ikväll och ta sovmorgon (vi börjar 12.10 imorgon) eller om jag ska gå och lägga mig nu och gå upp och skriva den imorgonbitti. Har inte riktigt bestämt mig ännu.. 
 
Men men, tänkte bara berätta var ni har mig. Typ, här:
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback