Träna träna träna

Vet att detta har blivit lite av en träningsblogg nu för tiden, men då får det väl bli så då. 

Idag efter skolan stack i alla fall jag och Vanja till gymmet och körde ett rätt hårt pass :) Älskar hur slut man är i kroppen när man har varit och gymmat. Är det något som är säkert så är det ju att jag kommer sova gott inatt liksom :) Har studiedag imorgon också och vi vet ju alla att det betyder SOVMORGON! :D

Dagens gympass blev i alla fall

10km cykel
20 minuter powerwalk
10 minuter löpning
45 minuter styrka

Riktigt skönt pass och riktigt trevligt med sällskap på gymmet! :D 



 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Måndag blev en riktig power walk dag mamma och jag gick våran 40 min runda på 30 min de du!!

2012-09-18 @ 07:12:20

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback