Måndag :)

Okej, detta kommer låta så konstigt. Men jag älskar måndagar! :D

För det första så har jag sovmorgon, börjar inte skolan förrän 12.20 
För det andra så har jag matte! :) 
För det tredje ska jag och Vanja till gymmet idag :)

Det där med gymmet kanske inte är en återkommande grej varje måndag, det vet man ju inte, men älskar det här med att sova länge, vakna utvilad och sen ha matte :) Vet inte varför, men är verkligen peppad på matte c kursen! Men det absolut bästa med att börja sent: om man går och lägger sig i vettig tid så vaknar man tidigare än man "behöver" och är ändå pigg, vilket innebär att man som jag gör nu kan chilla vid datorn, lyssna på musik och bara njuta av sitt te :) AWESOME! 

Måndagar och onsdagar, mina nya favoritdagar, typ. hehe :)





Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback