Inte min bästa dag

Idag är humöret allt annat än på topp. Vill mest bara ligga under mitt täcke och läsa. Men man ser inte jättebra vad det faktiskt står i böckerna under mitt täcke.. så istället tittar jag på Game of Thrones.

Och lyssnar på den här spellistan:
Gråa dagar - sena nätter
 
och så unnade jag mig en bok på vägen hem efter att jag vinkat av Vanja. Nya böcker gör alltid allting bättre. Så det så. Men blickarna man får på tåget när man sitter och läser poesi. Hej hej jag är 18 år gammal och ibland är jag faktiskt lite djupare än en vattenpöl och hej jag läser faktiskt inte bara böcker som Twilight och Hungerspelen.
Köpte i alla fall den här boken:


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback