En sån där dag då jag mest bara vill gråta.

Idag har varit en sån där dag då jag bara inte vill göra någonting alls. Ville inte gå till skolan (Vanjas förtjänst att jag gjorde det), ville inte gå hem, ville inte vara hemifrån, ville inte äta, ville inte vara hungrig, vill inte plugga, vill inte vara oförberedd på lektionen imorgon osv osv. ja ni förstår. Jag vill ingenting alls. Det enda jag ville var att köpa en bok, men det gjorde jag inte. För det kändes inte som en ekonomiskt bra idé. Dessutom väntar jag ju fortfarande på 6st nya böcker som är påväg hem till mig :) 


Idag har även varit en sån där dag då jag har känt lite "varför bryr jag mig ens om vad jag äter, det blir ju ingen skillnad ändå i längden, jag kommer ju ingenstans, det blir ju ingen förändring oavsett, jag kan ju lika gärna ge upp" Så i hopp om att förändra det tankesättet började jag jämföra lite bilder. Och jo Lina, det spelar visst roll, det gör visst skillnad. För okej, jag är inte nöjd med min kropp än (och jag är INTE färdig än). Men skillnad, ja det har det i alla fall blivit :) (i alla fall i mina ögon)
 


Så Lina Andrea Henriksson, skärp dig nu och ryck upp dig.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback