En magisk afton.

Kom precis hem från en jättefin kväll i en liten mysig lägenhet på söder spenderad med en grupp väldigt fina Harry Potter nördar. 


Då jag hade alldeles för roligt för att komma ihåg att ta några bilder överhuvudtaget sammanfattar jag istället denna magiska Harry Potter afton med några ord:

Utklädnader
Butter Beer
Pumpajuice
Elevhemscermoni
Frågesport
"Vem är jag" lekar med Harry Potter karaktärer 
Chokladgrodor
Chokladkakor med enhörningsblod
Gyllene kvicken cupcakes
Bertie Botts bönor i alla smaker
En brinnande eld 
och så mycket nostalgi och magi i ett och samma rum.

En riktigt lyckad kväll som jag har sett fram emot så länge nu och som jag redan saknar <3 
Detta måste vi göra igen. 

Kommentarer
Postat av: Athena

Vilka var dessa Harry Potter-nördar? Mvh Harry Potter-nörd

2012-09-23 @ 13:29:44

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback