Dålig dag.

Idag har inte varit en bra dag. Kom till skolan; ville bara gå hem. 
Satt nästan hela lektionen (vi har bara en lektion på torsdagar) med jackan på mig för att det kändes som att jag lite halvt var påväg därifrån hela tiden. 

Sen har den här dagen inte heller varit en bra "jag bantar"-dag (idag är även första gången jag faktiskt använt ordet "bantar" men ja.. jag antar att det är det jag gör) för har ätit alldeles för mycket saker jag inte borde ha ätit. Middag på subway, sen har jag även ätit chips, morotskaka, en macaron, choklad, laktris och så har jag druckit läsk. Har dessutom inte tränat något idag. (förutom 20 minuters styrketräning med mina nya hantlar) Så... inte världens bästa dag. 

Borde ha spenderat kvällen med att plugga.. men det blev inte riktigt så heller. Idag är ingen bra dag helt enkelt. Förutom att jag spenderade i stort sett hela kvällen med Cilla, det var bra. 

Men jag antar att man ska ha dåliga dagar också. Dagar då det känns totalt värdelöst att bry sig om vad man äter. Dagar då det inte känns som att det blir någon som helst skillnad oavsett vad man gör, trots att man innerst inne vet att det gör skillnad. Dagar då man helt enkelt inte tror att man kan klara av någonting.
Idag har bara varit en sån där dag då jag vill gråta. För att allting känns fel och värdelöst. 

Jag kommer igen imorgon.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahah, var lite orolig där, ba Y U NO LIEK ME men sen såg jag lite längre att du verkade ha en bra kväll iaf ;)

2012-09-28 @ 00:16:58
URL: http://cillauas.blogg.se

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback