Prag <3

Efter en sjuuuuukt mysig dag spenderad på en liten mysig marknad vi hittade mitt i ingenstans begav vi oss till ett jättemysigt litet fik där jag åt den godaste tårtan jag någonsin ätit! Oklart vad det var för tårta, den hette något med Balkansky, tror jag ;) servitörerna på fiket var även hur gulliga som helst, en av dem räddade även mitt liv, men ännu viktigare; han räddade min tårta.

Efter lite mer exploring käkade vi middag på en extremt mysig thairestaurang och efter det hamnade vi ännu igen på en bar i Gamla stan. :)

En riktigt bra dag och nu blir det drinking games, dans, twister och charader på rummet innan det är dags att sova! ÄLSKAR PRAG! :D


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback