Long live the reckless and the brave, I don't think I wanna be saved.

Okej. Måste bara skriva en sak;
Jag mår så jävla bra nu för tiden.

Är på ett sånt ställe i mitt liv då jag kommer på mig själv med att stå och dansa till musik jag verkligen älskar med ett stort leende på läpparna nästan varje dag. (bokstavligt talat)

Är i mitt livs form. Var antagligen mer vältränad när jag tävlade i slalom. Speciellt under de sista åren då vi tränade fyra dagar i veckan och tävlade i princip varje helg. Men då var jag vältränad på ett annat sätt. Mer specifika områden. Skulle säga att jag är i mitt livs form nu för att jag är tränad lite överallt istället för bara endel specifika muskelgrupper. Och jag kommer inte ihåg sist jag hade såhär bra kondition.

Har dessutom insett att man faktiskt kan välja vilka man vill kalla sina vänner och att de som förtjänar den titeln bara är de som får dig att må bra. Då jag i samma veva insåg att livet nog är lite för kort för att slösa bort på att må dåligt en längre period bestämde jag mig helt enkelt för att bara umgås med människor som får mig att må just bra. Och de människorna jag nu kallar mina vänner är så extremt fina.

Sen har jag även insett på riktigt vad jag vill göra efter gymnasiet. Det kanske inte verkar som en så stor grej. Men det här är första gången jag vågar erkänna att jag verkligen vill något för min egen skull sen jag började gå hos en psykolog i samband med depressionen jag gick igenom förra året.

Har dessutom ändrat i stort sett hela min livsstil. Inte bara det att jag nu tränar fyra gånger i veckan och äter bättre mat. Jag sover även mer, minst åtta timmar per natt (jämfört med förra årets högst tre timmar per natt) och håller det mer rent runt omkring mig. Och snacka om att det gör skillnad.

Tror jag har insett att man faktiskt kan göra precis vad man vill med sitt liv och det känns som att jag äntligen har fattat hur stark jag är som person. Hur mycket man kan klara av om man bara vill. Och hur mycket mer det finns att göra.
Det är bara att leva!
(we're definitely going to hell, but we'll have all the best stories to tell)

Är bara genuint glad mest hela tiden. Och jag älskar det.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Titeln = EPICNESS
You go guurl, keep up the good work!

2012-10-12 @ 12:33:14
URL: http://cillauas.blogg.se

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback