Älskar livet just nu

Hade tänkt spendera gårdagskvällen med att träna och läsa men riktigt så blev det inte. Efter skolan var jag och Cilla så extremt sugna på pizza. Så då var det ju bara att åka in till stan och pizza hut :) The body wants what it wants liksom. Efter en trerätters så var vi alldeles för peppade på livet och kvällen för att åka hem till våra tv-serier (we all know that's what would have happened) så då begav vi oss ut på stan istället. Två barer, några drinkar, deeptalk och en hel del skratt senare ramlade jag i sängen. En riktigt grym kväll blev det! :)

Nu är jag påväg hem efter att ha varit inne i stan och fikat med Malin i Gamla stan :) det var jättemysigt och precis vad jag behövde idag :)

Nu blir det plugg och läsa hela kvällen :)

(använder alldeles för mycket smileysar i mina inlägg tror jag)


Kommentarer
Postat av: Cilla

HAHAH du glömde självmordsglaset!!

2012-11-10 @ 16:37:21
URL: http://cillauas.blogg.se

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback