En torsdag med Cilla (och Calle) :)

I torsdags bojkottade jag och Cilla skolan (eller ja, vi hade mentorstid och sen skulle våran lärare ändå inte vara där) och åkte in till stan istället. Vi kände lite "fuck this shit det är jättefint väder och livet är till för att levas". Så vi köpte fika och satte oss i Humlegården, där satt vi i gräset i ca tre timmar :) Vi snackade, solade, lyssnade på musik, käkade kakor/chips/vindruvor/hallon och skrattade massor :)

Sen åkte vi hem till Cillas pappa som bor på Karlaplan och kastade vindruvor på människor från balkongen :) 
Efter det blev det tacos med Cillas bror och sen hängde vi tre bara i lägenheten fram till typ elva då det var dags för mig att bege mig hemmåt igen :) En mycket bra dag spenderad med Cilla och Calle alltså :) 


Cilla i Humlegården :)


Jag och Humlegården :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Awesomeness! :D

2012-05-05 @ 13:25:26
URL: http://cillauas.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback