Mitt hår och OC

Har sedan igår sett hela säsong ett av The O.C., vilket är sådär ungefär 19 timmar. Jag måste skaffa ett liv känner jag. Hehe.

Men men, är det långhelg och jag inte har några planer så är det. Imorgon/idag (beror ju på hur man ser på saker och ting) är vi lediga från skolan (studiedag) och då kommer Vanja hit i alla fall, då jävlar kommer det hända grejer. Ännu en studentskiva och så ska vi färga mitt hår mörkt. Är rätt nervös och mamma lär ju börja gråta när hon ser mig på torsdag (hon har alltid velat att jag ska vara blond) men blir jag inte nöjd kan jag ju alltid färga tillbaka det liksom, är ju inte som att jag inte har haft mörkt hår förut (eller orange, eller ljusbrunt, mörktbrunt, rödbrunt, mörkblont, ljusblont osv.) Så jag tror det är lugnt. Känns som att det kan bli bra i alla fall :D 

Nu ska jag titta på ett avsnitt OC till och sen går jag och lägger mig. 

Well, eftersom jag alltid bjussar på en bild på någon jag tycker är snygg ur serien jag tittar på när jag börjar titta på en ny serie måste jag ju göra det nu också. Här är en bild på Ryan från OC som spelas av Benjamin McKenzie



Och här är en bild på Seth från OC som spelas av Adam Brody (som också är väldigt snygg), jag önskar att jag var precis som Seth.




Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback