Markus Krunegård

Ikväll har jag och Emelie varit på Markus Krunegård på Södra teatern! :) 

Är lite komiskt att jag är rätt sjuk (feber och allmänt förkyld) och hemma från skolan (pga. sjuk) på dagarna men går på standup och konserter på kvällarna, eller så är det bara oansvarigt. Men what the heck, jag är 18 år gammal och livet leker. Det handlar ju om att prioritera. Hehe.. bestämde mig precis för att gå på ännu en konsert den 4e april, lite impulsivt sådär :)

Jag har inte lyssnat så mycket på Markus Krunegård innan faktiskt, har hört typ två låtar, var mest där för att Emelie inte skulle behöva gå ensam. Men jag måste erkänna att han var riktigt bra faktiskt! :) 




Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback