Kajsa är myndig! :D

Igår var det dags att fira Kajsa som gått och blivit myndig! (i onsdags) 
Så jag, Vanja och Kajsa begav oss in till stan och Lobby (vi är väldigt nöjda över detta då vi kom dit efter tolv och det då är 21 års gräns!) :) 

Vi dansade och hade skitkul enda till precis före stängning vid 5 och begav oss då hemmåt, tror vi ramlade in hemma hos mig vid 6 någon gång så det var ju en EXTREMT lyckad kväll om jag får säga det själv! :D 

Vi träffade dessutom Tannaz på Lobby (som är min vägg-i-vägg granne :D) så vi gjorde sällskap hem sen! :) 

Några bilder:
Sen tog Kajsa på sig sin fina tiara som hon fick av oss för hon fyllde ju faktiskt år! (eller ja, i onsdags som sagt men vi låtsades att hon fyllde år igår istället! :D)

Kommentarer
Postat av: Athena

Fina!!!

2012-03-25 @ 18:29:33
Postat av: Cilla

Haha vad roligt :)))

2012-03-26 @ 11:59:41
URL: http://cillauas.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback