En riktigt fin kväll med en riktigt fin vän

Igår bodde Vanja hemma hos mig. Hon mådde lite sådär jättedåligt, hade feber och grejer så då var det ju bara att rycka in och ta hand om sin fina vän. Jag lagade middag, hämtade vatten/juice/cola/ipren, masserade henne, poppade popcorn (plockade ut de brände popcornen), gjorde dipp och så vidare :) Det förtjänade hon verkligen! :)

Sen satt vi ca tre meter ifrån varandra resten av kvällen och pratade knappt med varandra. Och jag älskade det. Älskar att jag och Vanja är så bra vänner, att vi kan sitta i samma rum, hålla på med vårat eget och inte prata och det blir inte ens konstig stämning. Jag läste ut två böcker (diktböcker så de har ju inte sådär jättemycket text) och Vanja tittade på tv-serier. 

Var en jättetrevlig kväll, förutom Vanjas feber då. Och så väckte hon mig imorse (genom att kasta grejer på mig) så vi var till och med på idrotten klockan åtta på morgonen! (det händer inte ofta......) :D


Snodde bilden av Vanja <3

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback