Är så upprörd.



Detta gör mig på riktigt upprörd. 
Visst om de som alla andra vill tjäna massa pengar på att göra om en film till 3D, go for it for all I care.
Men biopremiär den 4e april!??? VEM FAN KOM PÅ DET OCH HUR I HELA HELVETE TÄNKTE DEN PERSONEN DÅ!?

Natten mellan den 14 och 15 april i år är det exakt 100 år sen Titanic sjönk men biopremiären av Titanic i 3D ska tydligen vara den 4e, 10 dagar innan? 

Seriöst, det är inte som att ni kommer få den här chansen en gång till. 

Tycker det är så dåligt och jag blir så upprörd så fort jag ser reklam om premiären. 
Jag menar, en sak om premiären hade varit i Augusti, då kanske de helt enkelt inte hann klart innan. Men när de lägger den så pass nära "rätt" datum och just i år när det är 100 år sen, då känns det mest som att den som bestämde när premiären skulle vara inte har gjort sin hemläxa. Jag är 18 år gammal och vet till och med när Titanic sjönk (och det får man inte ens lära sig i skolan - inte jag i alla fall) så om man ska göra en film om det (eller ja, nyreleasea en film om det) tycker jag faktiskt att man får ha lite bättre koll. Eller skaffa sig bättre koll.

Kanske finns det någon jättebra förklaring till varför premiären ska vara den 4e, men jag tycker mest det är skrattretande och patetiskt. Och upprörande, väldigt upprörande.



Kommentarer
Postat av: Athena

Fail... Man borde klaga.

2012-03-28 @ 17:04:06

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback