The Holy Bible.

Just ja, något jag glömde skriva i "så ni vet var ni har mig":

Jag har börjat läsa bibeln. (av okänd anledning då jag inte ens har konfirmerat mig och är agnostiker) Har so far läst lite mer än halva första Moseboken och tycker till och med att det är ganska underhållande. Trodde aldrig någonsin i mitt liv att jag skulle höra mig själv säga "jag kan citera bibeln" och faktiskt mena det. Men men, är nog bra också, har redan lärt mig jättemycket om kristendomen som jag inte visste förut! Och man kan ju inte säga att man inte tror på något förrän man vet vad det faktiskt handlar om, enligt mig. Ska man vara av en åsikt måste man faktiskt kunna argumentera för den också, tycker jag. 

Så, nu vet ni verkligen var ni har mig och de närmsta timmarna kommer ni att hitta mig på badrumsgolvet med en kudde över huvudet. Yes. Ha det bra så ska jag försöka överleva natten.

Kommentarer
Postat av: Cilla

LOL, religiösa Line.

Har också extrem huvudvärk, men tror nog inte att den toppar din ;)

2012-01-25 @ 10:36:28
URL: http://cillauas.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback