Skor jag skulle vilja köpa

Är inne i en period då jag bara vill köpa kläder, skor, väskor och liknande hela tiden. Och som vi alla vet är det ALLDELES för enkelt att handla via internet. Men men, här är lite skor som jag verkligen skulle vilja ha (försöker inbilla mig att detta är ett - det här har jag precis klickat hem - inlägg och att jag därför kommer tillfredställa mitt nya behov av att köpa saker) Men känner jag mig själv rätt kommer jag råka klicka hem något mer innan den här veckan är över - speciellt om jag ska vara hemma med feber imorgon också.



Var extremt nära att beställa dessa, de låg i varukorgen och allt











Kommentarer
Postat av: Cilla

STÅ EMOT, LINE! Spaaaara är bra :D

fast skorna var galet snygga :(

2012-01-18 @ 10:00:44
URL: http://cillauas.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback