Lite kort

Det där med att klockan är halv 7 och att jag ska upp om 4 timmar är ju sådär inte alls speciellt roligt.
Men jag kan inte sova. Det går inte. Jag har försökt. Tro mig. Jävla skitliv. 

Igår impulskrökade jag med Rikard och Johan, somnade väl vid åtta på morgonen eller något sånt. Sov till fyra idag. Käkade middag med jättefint sällskap i form av Vanja, Cilla och Kajsa på pizzahut. Sen promenerade vi i Gamla stan och kallade varandra för "My love" och "Lord Nelson" kom hem vid tolv och har sen dess häckat framför datorn och försökt sova. Vilket obviously går rätt dåligt. 

Ska ge det ännu ett riktigt försök nu. Funkar det inte ger jag nog upp på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Cilla

ngt som fick mig att somna snabbt är att spela gameboy, fyfan vad man blir seg efter en kvart alltså!

haha xD

2012-01-08 @ 12:56:28
URL: http://cillauas.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback