Det bästa tipset ever!

Vägen till lycka: 
ÄLSKA DIG SJÄLV! 


Me, myself and I tycker att ni ska följa detta rådet. För tro mig, IT WORKS! Jag trodde det inte själv när jag tänkte att jag skulle prova detta, men tro det eller ej, det fungerar. Så nu för tiden älskar jag mig själv. Tycker att jag är skitrolig och bara allmänt awesome. Sen behöver man ju inte gå runt och älska sig själv öppet hela tiden - då kommer det sluta med att you, yourself and you (eller hur det nu blir) kommer att bli en dryg filur. Och det vill vi ju inte ;)

So, the secret to happiness: ÄLSKA DIG SJÄLV! 

Och världens bästa grej är att även om du inte gör det, så är det hur lätt som helst att fejka!
FAKE IT 'TIL YOU MAKE IT! :D 

Sov gott kära människor! Medan ni håller på med det ska jag och min brutala huvudvärk flytta in i badrummet. Detta är fan inte okej. 


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback