A goal without a plan is just a wish.

Jag får frågor från alla möjliga håll hur det går med träningen. Om jag lagt av och så eftersom jag inte bloggar/twittrar om det lika mycket längre. 

Har jag lagt av med träningen? Nej.

Jag tränar fyra dagar i veckan. Både på gymmet och hemma. Idag har jag sån enorm träningsvärk i mina armar att jag vill gråta. Men jag älskar det också, för då känner man att det faktiskt ger något. :) 

Bara för att jag inte skriver om det överallt betyder det inte att jag inte tränar, jag vill bara inte vara den där personen som "kör upp det i folks ansikten" så fort hon varit på gymmet. Därför skriver jag inte alltid om det. Men för er som har frågat, ja, jag tränar fortfarande :)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback