Vilodag

Idag har jag vilodag från träningen, hatar vilodagar, klättrar ju på väggarna. Vill bara ut och röra på mig. Men nej, ibland måste man ta det lugnt också. Men imorgon blir det ett hårt pass! :D 

Älskar i alla fall det här med att träna nu, helt sjukt för för några månader sen hatade jag att träna. Lyckades jag ta mig till gymmet mer än tre gånger i månaden så gjorde jag det riktigt bra. Men nu ska det bli ändring på det, så fort jag kommer tillbaka till Täby alltså. Jag och Vanja ska börja gå på olika pass på gymmet och så ska jag vara där och köra styrka/kondition MINST två gånger i veckan :) Kommer bli skitbra! Nu när jag verkligen har börjat märka skillnad av träningen, både konditions/styrkemässigt och på vikten är jag så extremt motiverad inför detta. Har försökt gå ner den där överflödiga vikten flera gånger och misslyckats men jag vet att jag kommer att klara det den här gången, och det känns så sjukt bra! :)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback