Nya grejer :)

Berättade ju att jag beställde grejer när jag fick min lön och att jag skulle visa dem allt eftersom de anlände hem till mig :) Well, idag har i alla fall första paketet kommit. Innehållande en träningströja :) Är så EXTREMT nöjd med denna för den är precis så som jag ville att den skulle vara. Sitter precis som jag ville (är alltid nervös för det när jag beställer kläder för hej jag har oproportionerligt stora bröst och det är oftast ett problem) och tyget är precis så som jag ville! Luftigt, men varmt :) AWESOME! 

Såhär ser den i alla fall ut:


Och blir det regnigt när jag är ute och springer behöver jag inte vara rädd för håret, för hey min nya tröja har en luva!
 
Införskaffade mig även ett par nya converse idag, inte något jag hade beställt men något som jag behövde due to en viss incident (se bilden) som mina skor aldrig kommer att glömma helt, de hade dessutom börjat gå sönder:


Så pallrade mig till Täby centrum och köpte ett par nya älsklingar helt enkelt:


Vet inte om det syns på bilden eller inte, men de är i alla fall mörkt marinblå :) Supernöjd med detta i alla fall!

Nu ska jag käka, duscha, kolla på Game of Thrones och sova :) 

 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Älskling jag saknar dig

2012-08-30 @ 07:10:58

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback