Kent - Sjöhistoriska museet 19 Augusti 2012

Here we go! Kent var hur bra som helst. Tänker inte ens försöka förklara exakt hur bra för DET FINNS INGA ORD FÖR DET PÅ DET HÄR JÄVLA SPRÅKET (som Erika beskrev det igår, vilket var väldigt sant, och klyftigt)


Kör lite bildbomb istället, så ni får se exakt hur bra vi hade det. Har snott de flesta bilderna av folk (förutom de som Felicia har tagit, de fick jag faktiskt av henne) för min kamera är inte sådär jättebra :( Men skriver vilka som tagit bilderna om det inte är jag, vill inte sno cred av folk. Jag jobbar inte så.

Köa köa köa md fina människor :)


Foto: Vanja Augustsson
Vanja och Kajsa fördrev tiden med att köra luffarschack :)


Foto: Vanja Augustsson
Jag och Felicia fördrev tiden med att spela Yatzy på Felicias mobil :)


Foto: Felicia Öberg
Jag, Vanja, Elsa och Kajsa i gräset framför scenen i väntan på Kent :)


Foto: Felicia Öberg (eller jag tog bilden, men med hennes mobil)
Vanja, Elsa, Felicia och Kajsa i väntan på Kent :)


Foto: Felicia Öberg
Jag åt paprika i väntan på Kent :)


Foto: Vanja Augustsson
Sen började det spöregna, men jag var glad ändå :)


Kent Kent Kent!!! :D
(eller ja, det är väl mest Jocke Berg på den här bilden egentligen)


Lampor :)


Foto: Alinde Mårtensson
Så mäktig avslutning med fyverkerierna till slutet av 'Mannen i den vita hatten' <3


Och ja, sen såg mina ben och skor ut såhär. Men det var det helt klart värt.
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback