Hårdträning :)

Idag blev det som sagt ett hårt träningspass! 

Började med ett aerobicspass och när jag efter det fortfarande kände mig pigg och träningssugen stack jag ut och sprang ca 4km och så stannade jag i den värsta uppförsbacken på rundan och körde intervaller i 10 minuter. Kom hem och körde lite styrka och sen fick det räcka för dagen :) Är riktigt nöjd med träningspasset och är helt slut nu, men på ett bra sätt! Nu längtar jag bara till fredag då det är dags att träna igen! :D

Har precis duschat och käkat och ska nu krypa ner under täcket och sova i nästan åtta välbehövda timmar. Sen är det bara att pallra sig upp ur sängen och bege sig till jobbet :)

Påväg ut för att springa :)
 
 
 
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback