London here we come!

För att det inte ska bli så extremt i samma inlägg slänger jag in flera inlägg med bilder (oklart om jag gör alla nu dock, fortsätter nog imorgon, blir lite cliffhanger över detta känner jag) 

Men här kommer första i alla fall. Påväg till London :)

Arlanda klockan fem på morgonen
Vanja, Kajsa, Maja, Felicia och Cilla ready to go! :)

Emelie och Emelie på taxfreen :)


Kajsa och Cilla på taxfreen :)


En glad Kajsa i väntan på flyget :)


Cilla och jag i väntan på flyget :)


Here we go airplane! :D


Kajsa och Rikard i planet :)


Vanja i planet :)


Emelie i planet :)


Jag roade mig med att fläta Cillas hår :)


Sådär ganska väldigt högt upp ;)


Cilla och Emelie i planet :)


Erika i planet :)


Cilla och Emelie på Gatwick :)


Lunch i bussen påväg in till London :)


And we have arrived to tunnelbanestationen där vi bodde! :D
(och Maja gör världens snyggaste min ;) haha)


Felicia, Vanja och Maja i vårat rum :)
Trackback