Idag har jag.

Idag har jag:

Ätit thaimat till frukost med Cilla (hej bakismat)
Varit på jättedåligt humör (någon blanding av ilska/besvikelse/uppgivenhet/irritation) 
Vunnit ca 500 poäng i trollkarlsdueller på Pottermore.
Fått draklever i present av någon helt främmande människa från Tyskland på Pottermore.
Blivit glad över att få draklever skickat till mig över internet.
Bryggt 4 trolldrycker på Pottermore.
Läst 52 sidor i "The five people you meet in heaven" 
Inte varit inne på varken facebook eller Twitter sen ca 15.55.
Ätit sju klubbor.
Druckit två liter mjölk.

Sett ut såhär:

Kommentarer
Postat av: felicia

En tragisk sak som hände mig: Jag hamnade i Gryffindor.

2012-04-22 @ 22:23:17
URL: http://aaprilflickan.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback