Hot Chelle Rae

Ikväll var jag och Cilla på Hot Chelle Rae och jag är frälst och svävar just nu på rosa moln! Helt klart den bästa konserten jag varit på! Överdriver inte ens! :D Är sådär löjligt lycklig just nu och kan inte sluta le! Vill bara se dem igen!!!

När vi väntade på att de skulle börja träffade vi två tjejer från Norrköping (tror jag det var) också. :) Ellinor och Hanna :)

Och jag fångade ett av de lysande armbanden som slängdes ut i publiken! :D hade även Ryans (sångaren) keps i handen (blev sedan attackerad) och fick Nashs (gitarristen) plektrum i huvudet (blev även då attackerad)

Var bara allmänt väldigt jätteawesome!

Here it goes: BILDBOMB! (blir flest bilder på Ryan för jag älskar honom...)

 


Kommentarer
Postat av: Cilla

HAHA xD stackars Line, publikoffer!

Nej men helt klart bästa kvällen ;)

2012-04-05 @ 11:39:17
URL: http://cillauas.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback